Bagaimana Merawat yang terseliuh Dengan Homeopathy

Bagaimana Merawat yang terseliuh Dengan Homeopathy

Belajar bagaimana untuk merawat terseliuh menggunakan ubat-ubatan homeopati boleh menjadi sangat memuaskan, apabila kesakitan dan bengkak lenyap begitu sahaja. Terseliuh adalah satu kunci atau sentuhan daripada ligamen sendi (seperti anda pergelangan tangan, jari, lutut, pergelangan kaki, pinggul) yang menyebabkan kesakitan dan bengkak, tetapi tidak penempatan. Ini boleh berlaku hampir tanpa menyedari apa yang telah anda lakukan, kerana kesan-kesan boleh muncul beberapa jam selepas kejadian itu.

Untuk sebarang terseliuh, perubatan homeopati pertama pilihan adalah sentiasa Arnica. Arnica mempunyai apa-apa peluang yang luas penyembuhan, ia sentiasa terbaik untuk memulakan semua rawatan kecederaan dengannya. Dalam banyak kes, ini adalah semua yang anda perlukan. Anda hanya semula dos apabila rasa sakit atau gejala-gejala lain penyata atau dataran tinggi. Jika kesakitan itu akan hilang dan anda perasan bahawa masa yang semakin meningkat antara dos, maka semua berjalan dengan baik. Dalam beberapa kes, ubat-ubatan lain yang diperlukan. Dan ini akan bergantung kepada gejala-gejala anda, serta penggunaan yang terhad Arnica untuk terseliuh anda.

Jadi, jika Arnica berhenti kerja itu sihir, dan kesan-kesan tidak lagi memegang dengan dos berulang, maka ubat Bryonia yang berkenaan apa yang anda perlukan akan datang. Bryonia adalah ubat homeopati yang besar yang boleh menyelesaikan pelbagai keadaan apabila gejala utama adalah semakin teruk keadaan dengan pergerakan kecil atau gerakan.

Ini boleh menjadi sangat berkenaan dengan apa-apa kecederaan kepada sendi, seperti keseleo. Bergerak bersama walaupun sedikit boleh menyebabkan semakin teruk kesakitan. Dan ini tidak ada rasa sakit biasa, ia biasanya tajam, menyeksa mungkin jahitan dan amat keras. Jadi anda mengelakkan pergerakan sedikit. Dengan mengambil Bryonia 30c berulang kali selama beberapa jam, anda perlu mula melihat beberapa keputusan, jika simptom anda sepadan. Jika anda mendapat tiada kelapangan sesudah ini, maka tidak meneruskan ubat itu kerana ia tidak boleh menjadi salah satu yang betul. Bantuan homeopati profesional yang boleh menjadi pilihan anda yang terbaik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar